Het is alweer een paar weken geleden sinds mijn laatste post
maar ik heb ondertussen wel gewoon doorgelezen. Dus hierbij de boeken die ik
gelezen heb in april en mei. Er zaten
heel wat leuke boeken bij waar ik ook nog graag een recensie over wil
schrijven.
April:
- · Madeleine Wickman – Het zwemfeestje
- · Isabel Allende - Het negende schrift van Maya
- · Jo Nesbo – Dodelijk patroon
- · Stephen Chbosky - De belevenissen van een muurbloem ( 4 )
- · Jill Mansell – Versier me dan
- · Maeve Binchy – Het huis op Tara Road
- · Ann Brashares – De laatste zomer
- · Laui Hart Hemmings – De afstammelingen
- · Sarah Blake – De Laatste brief
Voor de tweede
keer:
- · Jane Casey – Spoorloos
Mijn favoriet van
april was De belevenissen van een muurbloem van Stephen Chbosky en Het negende
schrift van Maya van Isabel Allende.
Mei:
- · John Boyne - Witte veer
- · Emma Donoghue – Kamer
- · Nicole Krauss – De geschiedenis van de liefde
- · Laurence Rees – Auschwitz
Voor de tweede
keer
Stieg Larsson – Mannen die vrouwen haten
Stieg Larsson – De vrouw die met vuur speelde
Stieg Larsson – Gerechtigheid
Jenna Blum – Het familieportret
De Millennium reeks heb ik een paar jaar geleden al gelezen maar ik had zin om
ze opnieuw te lezen. Ik was meteen weer verslaafd en heb ze alle drie in een
week uitgelezen. Aanraders uit deze lijst zijn verder Witte veer van John Boyne
en Kamer van Emma Donoghue.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten