woensdag 6 juni 2012

April en mei


Het is alweer een paar weken geleden sinds mijn laatste post maar ik heb ondertussen wel gewoon doorgelezen. Dus hierbij de boeken die ik gelezen heb in april en mei.  Er zaten heel wat leuke boeken bij waar ik ook nog graag een recensie over wil schrijven. 



April:
  • ·         Madeleine Wickman – Het zwemfeestje
  • ·         Isabel Allende - Het negende schrift van Maya
  • ·         Jo Nesbo – Dodelijk patroon
  • ·         Stephen Chbosky - De belevenissen van een muurbloem ( 4 )
  • ·         Jill Mansell – Versier me dan
  • ·         Maeve Binchy – Het huis op Tara Road
  • ·         Ann Brashares – De laatste zomer
  • ·         Laui Hart Hemmings – De afstammelingen
  • ·         Sarah Blake – De Laatste brief

Voor de tweede keer:
  • ·         Jane Casey – Spoorloos

Mijn favoriet van april was De belevenissen van een muurbloem van Stephen Chbosky en Het negende schrift van Maya van Isabel Allende. 



Mei:
  • ·         John Boyne - Witte veer
  • ·         Emma Donoghue – Kamer
  • ·         Nicole Krauss – De geschiedenis van de liefde
  • ·         Laurence Rees – Auschwitz

Voor de tweede keer
  • Stieg Larsson – Mannen die vrouwen haten

  • Stieg Larsson – De vrouw die met vuur speelde

  • Stieg Larsson – Gerechtigheid

  • Jenna Blum – Het familieportret

De Millennium reeks heb ik een paar jaar geleden al gelezen maar ik had zin om ze opnieuw te lezen. Ik was meteen weer verslaafd en heb ze alle drie in een week uitgelezen. Aanraders uit deze lijst zijn verder Witte veer van John Boyne en Kamer van Emma Donoghue. 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten