woensdag 14 november 2012

Gehaald!


Begin dit jaar besloot ik om in 2012 honderd boeken te lezen. Dit betekende dat ik ongeveer acht a negen boeken per maand moest lezen. Afgelopen vrijdag, 9 november, las ik mijn honderdste boek uit! Hieronder een kort overzicht van mijn favorieten van 2012:
 

Markus Zusak – De boekendief
Dave Eggers - Wat is de wat

John Boyne - Witte veer
David Nicholls – De eerste dag

Stephen Chbosky - De belevenissen van een muurbloem

Natasha Solomons – De roman in de viool
Tim Krabbe – Wij zijn maar wij zijn niet geschift
Suzanne Collins – De Hongerspelen
Emma Donoghue – Kamer


Ann Brashares – Vriendinnen boven alles 
Carlos Ruiz Zafon – De gevangene van de hemel
Charles Lewinsky – Terugkeer ongewenst 

J.K. Rowling
Een goede raad
Extreem luid en ongelooflijk dichtbij – Jonathan Safran Foer
Donna Tart – De verborgen geschiedenis


Geen opmerkingen:

Een reactie posten